برگزاری جشنواره گردشگری‌تفریحی دختران خورشید در قم

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشنواره گردشگری‌تفریحی دختران خورشید به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در بوستان نرگس برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، همزمان با دهه کرامت، جشنواره گردشگری‌تفریحی دختران خورشید ویژه مادران و دختران همراه با برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی بانوان کارآفرین و هنرجویان فرهنگسرا، مسابقات ورزشی و تفریحی، دوره‌های مهارت‌آموزی اطفای حریق در آشپزخانه و دوره آموزشی معصومه‌شناسی از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری در بوستان نرگس برگزار شد.

آیین اختتامیه این جشنواره همراه با برگزاری جشن بزرگ روز دختر و تجلیل از نفرات برتر دوره‌های آموزشی، غرفه‌داران برتر و برندگان مسابقه‌های ورزشی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از ستیا قاسمی، معصومه وادی نورد، هفتانی، فاطمه کرمی، نیایش سلیمانی، محیا عسگری، ملیحه مولایی، سلین عبدلی، رقیه محسنی، نازنین زهرا ذالی، حلما عیوضی و معصومه حیدری به ‌عنوان نفرات برگزیده تقدیر شد.

دهه کرامت از اول ذی‌القعده همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا ۱۱ ذی‌القعده سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد و همچنین ششم ذی‌القعده روز بزرگداشت حضرت احمد ابن‌ موسی شاهچراغ(ع) است. امسال دهه کرامت، مصادف با ۲۱ تا ۳۱ خردادماه است و نخستین روز از ماه ذی‌القعده، سالروز تولد حضرت معصومه(س) روز دختر نامیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022601521
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha